söndag 14 mars 2010

Ojojoj! Jag har fått en blog award! Jag känner mig väldigt hedrad och mycket förlägen! Jag fick den av KroKKofin som syr jättefina kläder. Det var också hon som fick mig att ta upp bloggandet igen genom sin uppmuntrande glädje. Vem ska jag ge vidare till? De bloggar jag inspireras av verkar redan ha fått en award. Och jag har inte varit runt på så många ännu, har ju haft bloggstopp, så jag får nog kika runt en del. Kan man ge till någon som redan har fått?


The Sunshine Blog Award is awardet to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blogworld.

Här är reglerna för att mottaga denna award:

1. Put the logo on your blog or on your post
2. Pass the award to 12 bloggers
3. Link the nominees within your post
4. Let them know they recieved this award by commenting on their blog
5. Share the love and link to the person from whom you recieved this award



I vilket fall dessa måste absolut få varsin award:

Solig eftersom hon gör så underbart glada grejer, lärde mig att blogga och är en sådan härlig person.

KroKKofin för att hon fick mig att börja blogga igen.



fortsättning följer...

2 kommentarer: