tisdag 8 februari 2011

Tillbaka i cyberspace!

Hej igen! om jag nu har några läsare kvar förstås, efter detta halvårsuppehåll.
I helgen var jag på syträff med andra sybloggare. Det var Krokkofin som hade ordnat, jätteroligt och inspirerande! så nu vill jag komma igång med bloggandet igen. Fast jag kommer nog bara att uppdatera en gång i veckan. Jag vet inte riktigt vilka bloggar deltagarna på syträffen har, så om någon av er tittar in här får ni gärna marknadsföra er själva (så kan jag länka till er sen)! På syträffen sydde jag en present som nog kommer fram först i morgon så jag törs inte publicera någon bild på den ännu.
Så det får bli en bild på en "örngottsklänning" som en kund beställde för ett tag sen. Namnet är broderat med korsstygn direkt på tyget. Kanske borde det ha varit mellanlägg också.

3 kommentarer:

  1. Supersöt!!! Vad roligt att se lite action här igen å vad kul det var att träffa dig och din dotter i lördags:) Jag har ett inlägg i min blogg från syträffen i lördags, där ni båda är med på bild. Spana in det!! Ska bli kul att se vad som läggs upp här efterhand. Å ett inlägg i veckan är väl en bra målsättning:)

    SvaraRadera
  2. Jag har allt kvar din blogg på min inspirationslista och har hoppats på att det skulle dyka upp nya inlägg. Gillar du verkligen dina idéer!

    SvaraRadera
  3. fint att ha dig tillbaka. bloggen kommer bli än viktigare nu när ni flyttar, ju.
    kram!

    SvaraRadera