torsdag 3 juni 2010

Marknad

På söndag kommer recyclinn till Höör för att vara med på hantverksmarknad under dagen. Där kommer även att finnas mat och en massa musik om jag förstått det hela rätt. Så den som är sugen på hantverksmarknad är välkommen till Höör från 12. Jag vet att Nunna Ekdahl kommer vara där med härliga små lerskulpturer i raku och Matti Kallankari med brukskeramik. Glashyttan kommer också att vara öppen. Jag har fått ett "prova på" presentkort där som jag hoppas kunna använda under dagen. Men det är inte så lätt att få till ett besök i Höör. Men nu äntligen kan det kanske bli av. Jag har alltid velat testa glasblåsning, det ser ju helt fantastiskt och magiskt ut!

1 kommentar:

  1. Åh så skoj. Ska du ställa ut dina sydda kläder då? Är nästan lite avundsjuk.

    SvaraRadera