söndag 25 april 2010

Skoljobbande!

Hej hej!
Nu är jag lite frånvarande igen... håller på med uppsatsskrivande, så det blir ingen sytid över de närmsta tre veckorna nu. Tentan gick galant, ni som undrar, hihi.
Här ligger diverse beställningar och väntar, bland annat en från min stackars bror, som alltid hamnar längst ner i högen, förlåt J, jag ska bättra mig!
Jag fick in en jättebeställning till en bebis med underbart glittrande ögon som var här och valde tyg i veckan. Eller ja, det var väl föräldern som valde tyg om man ska va nogräknad. Underbart var det i alla fall att ha ett par bebisögon att tala med. Så intensivt vågar (?) aldrig vi vuxna titta in i någons blick, det är speciellt.
Sen har jag ett projekt till en nyöppnad shop för ekologiskt och rättvisemärkta kläder på gång och snart kan man även köpa recyclinn i butik i Stockholm, om allt går som det är tänkt. Så jag längtar tills den här uppsatsen blir klar nångång så jag kan börja sy!!!

1 kommentar:

  1. Grattis till tentan, och vad mycket kuligt du har på gång!/Åsa

    SvaraRadera