måndag 24 augusti 2009

Hur gick det nu på ekofesten? kanske någon undrar, och rent försäljningsmässigt var det ingen stor hit, tyvärr. Men det jag sålde hamnade hos människor som verkligen blev glada över dem och det är ju det som är meningen.
Däremot träffade jag underbara, generösa människor och fick även stifta bekanskap med en angorakanin, så det känns ändå som en lyckad resa. Solen sken på oss genom lövkronorna och eftersom det inte alls var fråga om någon folkstorm så fanns det tid för givande samtal med bordsgrannarna.
Jag älskade även att vara i Göteborg igen, det känns som en annorlunda, mer tillåtande attityd mot där jag nu bor. Lite friare, inte så tyngd atmosfär - och jag fick hjälp med barnvagnen överallt utan att fråga (!) trots att jag inte hade något barn däri(!!!), bara det gör en ju glad!

2 kommentarer:

  1. hej linn! Min mamma hade bord bredvid dig på ekofetivalen. Jag tyckte du sålde söta kläder!/ gabriella

    SvaraRadera
  2. varför säljer du på tradera när du vill inte sälja den på riktig????????var det en test för att se om folk köper , det kan kosta dig dålig omdöme

    SvaraRadera