tisdag 15 september 2009

Min kära bror har lagt in en "stororder". Hittils har det bara resulterat i detta linne! Men så fort jag får tid ska jag sy en jacka till honom, helst innan det blir kallt! Som tur är så är bror min en varmhjärtad person som inte har något som helst problem med att posera i linne en blåsig septemberdag.
Bilden är tagen i en gränd i Karlshamn. Vi hälsade på honom där och han introducerade mig för en ny sport, stutsbollsstreetrace, som går ut på att man studsar studsbollen mot husväggar och ska försöka fånga den, mycket svårt på kullerstensgator kan jag säga! Och man får passa sig för snubbar i stadsjeepar för de kan hävda att bilen inte tål att bli träffad av studsbollar, än mindre av ekollon...
Linnet är sytt av ett mycket luftigt lakanstyg med kanter och mudd av trikå. Pris för liknande vid beställning 150:-

2 kommentarer: